گاهی به باختن فکر کن

درد دل با مدرس

نوشته شده توسط :بی کلک
یکشنبه 11 شهریور 1397-03:12 ب.ظ

چند روز پیش یه جلسه مشتری مداری بود که توش مدرس در مورد انواع مشتری مداری و روش جذب مشتری صحبت می کرد.


وسطهای کلاس یکی برگشت گفت که سازمان برای مشتری مداری باید اول کارمند مداری کنه. ما وقتی راضی نباشیم چطور مشتری مداری کنیم.

مدرس حرفش رو تایید کرد و باب درد دل باز شد و عده ی شروع کردند از مشکلات گفتن. کاری به درست و غلط حرف های همکارانم ندارم. ولی قطعا مدرس کاری نمی تونست بکنه. به نظرم اونها هم می دانستند. ولی نیاز داشتند با کسی درددل کنند.


نکته اول : باید در فرهنگ سازمانی این مسئله جا بیفتد که با غریبه ها درد دل نکنید


نکته دوم : باید مدیران برای گوش دادن به درد دلهای پرسنل وقت بگذارند






نظرات() 


الهه
سه شنبه 13 شهریور 1397 07:23 ب.ظ
ای کاش.
من از سفر برگشتم سوغاتی هم نیاوردم.
یعنی گشتم سوغاتی کاری پیدا کنم ولی پیدا نشد.
پاسخ بی کلک : حالا سوغاتی غیر کاری هم می آوردی قبول می کردم
واگویه که قبلا وبلاگ داشته
یکشنبه 11 شهریور 1397 08:11 ب.ظ
هر دو نکته ت باید همکاران آویزه گوششون کنن
پاسخ بی کلک : ممنونم
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ:



آرشیو:


طبقه بندی:


آخرین پستها:


پیوندها:


نویسندگان:


آمار وبلاگ:







The Theme Being Used Is MihanBlog Created By ThemeBox